tirsdag 23. februar 2010

Streik...?

Jepp, jeg tror jeg skal streike litt! AM er så godt som tørr nå og det betyr at potta bor i stua. Dermed må jeg ned og opp for å tømme den. Og nå har han sørget for at jeg har sprunget ganske mange ganger i tett rekkefølge. Forstå meg rett: AM er veldig flink så lenge han ikke finner ut at han skal være lat.

I tillegg er jeg skikkelig forkjøla med tett nese og sover ikke om nettene. Ja, for ikke å glemme den biten om høygravid. Nå er jeg rimelig utslitt og usikker på om jeg orker en tur til ned og opp. Natt til i dag: sov til 2, så tv, la sammen klær, tømte oppvaskmaskinen, ødela spannet med honning, drakk te. Ca i 5 tiden sovnet jeg på sofaen og gikk ned i senga kl 0545. Sov til ca 0720. Da syns AM vi hadde sovet lenge nok. Bank i bordet for at han ikke våkner kl 6 hver morgen!

Morfar (far) og pappa (Åsmund) holder på med oppussing i 3.etg, men jeg tror de må ta en pause mens Å hjelper AM i seng. 3.etg er nå inndelt i 3 soverom og et bad. Nå skal det inn rørlegger for å finne fram rørene som visst nok skal ligge klar under gulvet, og elektriker. Det blir deilig å få den etasjen klar så vi får frigjort de to rommene i 1.etg som vi bruker til soverom nå. Det skal bli godt og igjen få satt opp symaskinen på et fast sted og at jeg kan kose meg litt uten at hele stua ser helt hjelpeløs ut.

Man skal liksom sove seg opp til "den nye" kommer men jeg må nok sove resten av tiden for å ta igjen det tapte. Men det går vel dette også som alt det andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar