onsdag 10. september 2008

Onsdag 10.09.08

Tusen takk til alle dere som følger med og viser deres støtte med sms og "kommentarer". Det er godt å få bibelvers tilsendt og bare et enkelt "Vi tenker på dere" er helt fantastisk! Det er veldig godt å ha dere der ute.

Vi venter på brev fra Rikshospitalet. Ventingen er lang og dagene likeså. Åsmund er sykemeldt til fredag så får vi se ut over det. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort hvis han var på jobb. Vi sover 10 til 10,5 time hver natt og har lite energi. På sykehuset fikk AM og jeg en forkjølelse og den sitter litt i fortsatt. AM har hatt feber i dag så vi har vært hos legen og fått medisiner. Vi kan ikke ta sjansen på noe rusk nå, må være klar når brevet kommer. (Hvis AM har feber så kan han ikke få narkose, og det blir ikke tatt ny CT eller operert.)

AM leker godt og etter vi kom fra sykehuset har apetitten gått veldig opp. På sykehuset fikk han akkurat det han pekte på så vi var spent på hvordan det skulle gå hjemme. Det har vist seg å gå veldig bra, han spiser det han får servert (nå også fisk), men hvis han hadde fått grøt "gøt" til alle måltider så hadde verden vært helt perfekt. Spesielt sagogrynsgrøt!

Solveig, min søster, har flyttet til Rogaland. Hun er "bare" overført fra en Brilleland-butikk til en annen. Vi savner å ha henne bare 1,5 time borte. Men det blir snart Rogalendinger av guttene mine også nå. Vi hadde satt igang prosessen med flytting og megler før vi fikk diagnosen til AM. Mor og far hjelper godt til. Mor har vært hos oss fra vi kom fra sykehuset og til søndag 7.9 og de sitter i bilen nå på vei bortover hit. Vi er ikke mye alene. (Sosionomen på sykehuset måtte forsikre seg om at vi hadde noen hjemme.)

Hver dag når jeg skal hente posten så passer jeg på at jeg ikke er alene i huset. I tilfelle brevet fra Rikshospitalet skulle komme så er det godt å ikke være alene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar